San Remo Hotel 2*
MESTO:LARNAKA
LOKACIJA:OKO 300M PLAŽA,OKO 500M CENTAR LARNAKE
USLUGA:NOĆENJE SA DORUČKOM
CENA OD 625€
Mesto: Larnaka, Kipar
Lokacija: U neposrednoj blizini plaže
Usluga: Noćenje sa doručkom (švedski sto – samoposluženje)
Lokacija: gradski hotel koji se nalazi 500m od zaliva u mestu Larnaka. Udaljen je 300m od Kastelo plaže,750m od Makenzi plaže, 3km od centra Larnake i 6 km od aerodroma. Najpoznatija Finikudes plaža je udaljena 2,5km od hotela.
Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, bar, teretana, TV sala, otvore bazen sa terasom za sunčanje, Wi-Fi u javnim prostorijama.
Sobe: klima, SAT TV, telefon, kupatilo, balkon/terasa.
Program putovanja:
1. dan Beograd – Larnaka/Kipar: Turistički aranžman započinje 2h pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona.
Sva potrebna dokumentacija u vidu vaučera ili avio karte putniku je prethodno dostavljena ili je putnik preuzeo u agenciji. Putnik samostalno pristupa šalteru za predaju prtljaga,šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let. Po sletanju na destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 16h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti). Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguće je prevoz prtljaga organizovati drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.
2. do pretposlednji dan: slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta koje putnik ugovara sa predstavnikom lokalnog agenta. Te dodatne usluge ne mogu biti predmet prigovora jer nisu sastavni deo Ugovora o putovanju. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.
Poslednji dan: napuštanje soba najkasnije do 9h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda. Završetak usluge.
Napomena: Program putovanja je predvidjen kalendrskim datumom početka i završetka. Prvi i poslednji dan su predvidjeni za putovanje i nisu predvidjeni za celodnevni boravak ili kupanje. Moguće je večernji odlazak ili rani jutarnji povratak.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora, Licenca br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. u visini od 400.000 eur i depozit od 2000 eur. Bankarska garancija broj 105060000000930557 od 21.12.2022. zaključena sa ugovaračem bankarskegarancije putovanja „AIK BANKA“ AD, Beograd. Ugovor o garanciji putovanja i saglasnosti za izdavanje bankarske garancije putovanja je broj 067/2022 od 15.12.2022 zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA” Beograd, ul.Kondina br.14
koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, na tel: 011/3228 686 ili 011/3228 687,prijavom na adresu: YUTA, Beograd, ul.Kondina br.14 ili na e-mail adresu: garancijaputovanja@yuta.rs
Voyage turistička agencija nastupa kao subagent.
Uslovi i način plaćanja:
• Cena turističkog aranžmana je izražena u eurima. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate.
• Uplata se vrši gotovinski, čekovima građana, virmanskim uplatama
• Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.
Preostali deo aranžmana isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na putovanje.
U slučaju kašnjenja u plaćanju, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši seotkazivanje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
• Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo paket aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima
građana.Datumi realizacije su 10., 20. ili 30. u mesecu.
U cenu paket aranžmana je uračunato:
• Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd
• Povratni transferi aerodrom – smeštajni objekat – aerodrom u dolasku i povratku
• Smeštaj u izabranom objektu na bazi ugovorene usluge po tabeli iz cenovnika
• Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 63€ za odrasle i decu preko 2 godine. Iznos taksi je podložan promeni.
• Boravišna taksa
• YQ taksa – doplata za gorivo(plaćaju svi stariji od 2god) u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom.
Iznos takse je podložan promeni, u slučaju poremećaja na tržištu goriva i povećanja takse putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog
putovanja.
• Usluge predstavnika agencije na destinaciji, troškovi organizacije i realizacije putovanja.
Na nekim od datuma polaska/povratka postoji mogućnost više letova u sistemu aviokompanije Air Serbia istog dana, iz tog razloga vremena
poletanja aviona u odlasku iz Beograda i povratka iz Larnake su podložna promenama i biće definitivno potvrđena prilikom pravljenja rezervacijeU cenu paket aranžmana nije uračunato:
• Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
• Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, putnici sami snose troškove
• AGENCIJA SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija potražite putem mail-a.
• Deca od 0-2 godine plaćaju 50€ troškove avio prevoza.
• Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
• Set dve ležaljke i suncobran 7,5€ plaća se na svim plažama
• Individualni transfer po želji putnika, cena na upit
Bitne napomene:
• Avio karte podležu naplati 100% i nisu promenljive niti prenosive na drugo ime ili datum
• Organizator ne prihvata prigovore za kašnjenje aviona u odlasku ili povratku ako je program putovanja realizovan shodno utvrdjenom broju
rezervisanih noćenja. Putnik je saglasan da sva potraživanja po promeni avio leta potražuje od Avio kompanije Air Serbia. Program putovanja se
odredjen je kalendarskim datumom početka i završetka i ne predstavlja celodnevni boravak u smeštajnom objektu.
• Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja. Osiguranje možete kupiti isključivo uz prijavljivanje
za putovanje (nikako kasnije).
• Organizator obezbedjuje predstavnika na destinaciji od momenta njhovog dolaska. Putnici koji imaju ugovoren transfer pristupaju predstavniku ili akreditovanom licu po izlasku iz carinske zone da bi realizovali svoj ugovoreni transfer. Transfer se može obaviti odvojenim prevoznim sredstvima shodno izabranim hotelima a moze se obaviti individualno putničkim vozilom (taksi ili sl.), putničkim kombijem ili autobusom.
Vrsta vozila zavisi od broja putnika na transferu. Po dolasku u hotel predstavnik će ostaviti poruku za gosta na recepciji sa neophodnim informacijama kao i o planiranom vremenu obilaska kako bi gost dobio više informacija o destinaciji. Predstavnik na destinaciji ne mora biti prisutan na transferu u istom vozilu sa gostima.
• Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i svih drugih propisa.
Putni dokument mora biti važeći minimum 6meseci od datuma završetka putovanja
• Pogodnosti koje je putnik ostvario u redovnom saobraćaju nisu primenljive na čarter saobraćaj
• Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa,klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
• Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
• Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim
• Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je dase prilikom prijave za putovanje naznači
želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama).
Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
• Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se garantovati.
Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, i ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge.
U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate).
Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
• Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim
kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi ili naknadno stornira. U slučaju ne potvrđivanja rezervacije ili otkazivanja, u roku
od 48h klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
• Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da na putovanje ne nosite nepotrebne vrednosti, da koristite sefove
a vrednosti ne ostavljate u sobi.
• Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
• Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu
(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta. i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
(Putniku sa neispravnim imenom i prezimenom može biti obustavljena prijava za let).
Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno
prijavljenog podatka,organizator putovanja ne preuzima odgovorn već već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
• Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je odredjen
politikom kuće i varira od objekta do objekta (obično 09-12h). Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo
recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
• Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl. što se može odraziti na komfor putnika).
• Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl).
• Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi. Ni Agencija ni vodič ne mogu uticati na utišavanje buke drugih privrednih objekata
• Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom, ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije.
Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku.Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
• U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani,
family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe,
različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i sl.).
• Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera).
Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
• Apartmani i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h)
• Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
• U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
• Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu.
Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
• Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova
putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama.Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
• Obzirom da je program na redovnoj liniji Air Serbia, ne postoji minimalan broj putnika za realizaciju. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.