Radisson Blu 5*
MESTO:LARNAKA
LOKACIJA:CENTAR GRADA
USLUGA:NOĆENJE SA DORUČKOM
CENA OD 1399€
Mesto: Larnaka, KIPAR
Lokacija: Centar grada
Usluga: Noćenje sa doručkom
Usluga:Noćenje sa doručkom/Polupansion (doručak/večera-švedski sto-samoposluženje)
Lokacija: nalazi se u centru Larnake, 2,5km od plaže, 7km od aerodroma Larnaka.
Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, bazen, bar, bar na bazenu, spa centar, fitnes centar, parking (besplatno).
Sobe: klima uređaj (besplatno), sef (uz doplatu), SAT TV, Wi-Fi (besplatno), kupatilo sa fenom, balkon/terasa.
Program putovanja:
1. dan Beograd – Larnaka/Kipar: Turistički aranžman započinje 2h pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona.
Sva potrebna dokumentacija u vidu vaučera ili avio karte putniku je prethodno dostavljena ili je putnik preuzeo u agenciji. Putnik samostalno pristupa šalteru za predaju prtljaga,šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let. Po sletanju na destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 16h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti). Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguće je prevoz prtljaga organizovati drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.
2. do pretposlednji dan: slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta koje putnik ugovara sa predstavnikom lokalnog agenta. Te dodatne usluge ne mogu biti predmet prigovora jer nisu sastavni deo Ugovora o putovanju. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.
Poslednji dan: napuštanje soba najkasnije do 9h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda. Završetak usluge.
Napomena: Program putovanja je predvidjen kalendrskim datumom početka i završetka. Prvi i poslednji dan su predvidjeni za putovanje i nisu predvidjeni za celodnevni boravak ili kupanje. Moguće je večernji odlazak ili rani jutarnji povratak
Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora, Licenca br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. u visini od 400.000 eur i depozit od 2000 eur. Bankarska garancija broj 105060000000930557 od 21.12.2022. zaključena sa ugovaračem bankarske garancije putovanja „AIK BANKA“ AD, Beograd. Ugovor o garanciji putovanja i saglasnosti za izdavanje bankarske garancije putovanja je broj 067/2022 od 15.12.2022 zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA” Beograd, ul.Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, na tel: 011/3228 686 ili 011/3228 687,prijavom na adresu: YUTA, Beograd, ul.Kondina br.14 ili na e-mail adresu: garancijaputovanja@yuta.rs
Voyage turistička agencija nastupa kao subagent
U cenu paket aranžmana je uračunato:
• Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd
• Transferi aerodrom – hotel – aerodrom.
• Smeštaj u izabranom objektu na bazi ugovorene usluge po tabeli iz cenovnika
• Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 63€ za odrasle i decu preko 2 godine.
Iznos taksi je podložan promeni.
• YQ taksa – doplata za gorivo (plaćaju svi stariji od 2god) u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos takse je podložan promeni, u slučaju povećanja takse putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
• Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja. Na nekim od datuma polaska/povratka postoji mogućnost više letova u sistemu aviokompanije Air Serbia istog dana, iz tog razloga vremena poletanja aviona u odlasku iz Beograda i povratka izLarnake su podložna promenama i biće definitivno potvrđena prilikom pravljenja rezervacije
U cenu paket aranžmana nije uračunato:
• Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
• Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
• AGENCIJA SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA.
• Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
• Deca od 0-2 godine plaćaju 30€ troškove avio prevoza.
Bitne napomene:
• Realizacija svih programa putovanja agencije zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja po ugovorenim uslugama, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja. Svi putnici koji putuju na Kipar pre avio leta moraju posedovati ispravan Covid status.
• Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
• Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja. Osiguranje možete kupiti isključivo uz prijavljivanje za putovanje (nikako kasnije).
• ORGANIZATOR PUTOVANJA obezbedjuje predstavnika na destinaciji od momenta njhovog dolaska.Putnici koji imaju ugovoren transfer pristupaju predstavniku ili akreditovanom licu po izlasku iz carinske zone da bi realizovali svoj ugovoreni transfer. Transfer se može obaviti odvojenim prevoznim sredstvima shodno izabranim hotelima a moze se obaviti individualno putničkim vozilom (taksi ili sl.), putničkim kombijem ili autobusom. Vrsta vozila zavisi od broja putnika na transferu. Po dolasku u hotel predstavnik će ostaviti poruku za gosta na recepciji sa neophodnim informacijama kao i o planiranom vremenu obilaska kako bi gost dobio više informacija o destinaciji. Predstavnik na destinaciji ne mora biti prisutan na transferu u istom vozilu sa gostima.
• Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i svih drugih propisa. Putni dokument mora biti važeći minimum 6 meseci od datuma završetka putovanja
• Pogodnosti koje je putnik ostvario u redovnom saobraćaju nisu primenljive na čarter saobraćaj
• Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
• Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
• Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.
• Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
• Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno,ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, i ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
• Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja rezervacije, u roku od 48h klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
• Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da na putovanje ne nosite nepotrebne vrednosti, da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
• Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
• Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta. i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. (Putniku sa neispravnim imenom i prezimenom može biti obustavljena prijava za let). Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka,organizator putovanja ne preuzima odgovorn već već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
• Ulazak u sobe je zvanično posle 15h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 11h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
• Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. Pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl. što se može odraziti na komfor putnika).
• Opis All incl usluge ,molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili .
• Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode,šljunak u vodi i sl).
• Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi. Ni Agencija ni vodič ne mogu uticati na utišavanje buke drugih privrednih objekata
• Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom, ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva
• U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapacitetahotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabinaili kada i sl.).
• Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima,obično večera). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
• Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak topple vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
• Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
• U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
• Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom považećem cenovniku na taj dan.
Organizator putovanja poseduje Licencu br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima
bankarsku garanciju broj 105060000000930557 od 21.12.2022. zaključenu sa ugovaračem bankarske garancije putovanja „AIK BANKA“ AD, Beograd. Ugovor o garanciji putovanja i saglasnosti za izdavanje bankarske garancije putovanja je broj 067/2022 od 15.12.2022 zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA” Beograd