Kuća Finikas Garden – Nikiti
napomena: poslednje ažurirnje fotografija 2016.jun
MESTO:NIKITI
LOKACIJA:OKO 140M OD PLAŽE
USLUGA:NAJAM STUDIA / APARTMANA
BAZEN
CENA:OD €
Cena sa “zvezdicom” * predstavlja cenu paket aranžmana (smeštaj+prevoz) po osobi.
Cena bez * predstavlja cenu najma smeštaja za navedeni broj osoba.
*navedena cena paket aranžmana je za autobuski polazak iz Beograda i za sve ulaske u autobus duž autoputa.
**doplata za polazak iz Novog Sada iznosi 10€ po osobi, za polazak iz Pančeva iznosi 15€ po osobi, a iz ostalih mesta garantovanog polaska 20€ po osobi.
Za polazak iz Subotice, Sente i Bačke Topole u julu i avgustu doplata je 30€ po osobi, a u maju, junu i septembru doplata je 20eur po osobi.
Kuća Finikas Garden – noviji kompleks, izgrađen 2016., na oko 140m od peščano-kamene plaže u mirnom, manje naseljenom delu Nikitija. Gostima je na raspolaganju veliko dvorište sa bazenom za decu i odrasle, dečije igralište kao i parking. U ponudi su četvorokrevetni apartmani sa sopstvenim dvorištem koji se nalaze u prizemlju i četvorekrevetni studiji sa galerijom na spratu. Svi imaju prostrane terase, SAT TV, signal za bežični internet i klima uređaj čije je korišćenje uključeno u cenu. Organizovano je čišćenje na pola smene.
Program putovanja:
Program putovanja obuhvata:
– smeštaj u odabranoj kući, na bazi najma smeštaja, za odabrani broj noćenja
– prevoz u slučaju da se radi o paket aranžmanu (cena sa zvezdicom *) ili u slučaju da je prevoz posebno doplaćen (ukoliko za određeni datum nije postojala ponuda paket aranžmana).
Program putovanja ne obuhvata:
– zdravstveno putno osiguranje
– turističku taksu, u iznosu od 0,5 eur po danu po smeštajnoj jedinici;
Naplata boravišne takse će biti vršena na destinaciji.
– fakultativne izlete u organizaciji lokalnog partnera u Grčkoj
– ostale nepomenute troškove
Najam studija/apartmana
Cene su za najam studija/apartmana, za navedeni broj noći i maksimalan broj osoba bez obzira na uzrast. Pored navedenog broja osoba bez posebne doplate i bez sopstvenogležaja može boraviti dete do 6 godina. Dete starije od 6, a mlađe od 12 godina može boraviti pored maksimalnog broja osoba u apartmanu bez sopstvenog kreveta uz doplatu od 5eur/danu. Postoje kuće u kojima boravak više od maksimalnog broja osoba nije moguć ni uz doplatu. Pored takvih kuća, ovo nije moguće ni u 1/2+1, 1/2+2,1/3+1 ,1/4, 1/5 studijima, 1/4+1 apartmanima, 1/5+1 duplexima.
Paket aranžmani
Cena sa zvezdicom * predstavlja cenu paket aranžmana i izražena je po osobi. Uključuje smeštaj u izabranoj kući u određenom tipu smeštaja i autobuski prevoz. Cena paket aranžmana se odnosi na polazak iz Beograda i Novog Sada. Za polazak iz Subotice i Pančeva doplata je 10 eur po osobi, za ostala mesta 15 eur po osobi. Za polazak iz Niša cena paket aranžmana se umanjuje za 10 eur po osobi.
Nestandarno trajanje smena
Smene sa nestandardnim trajanjem – 15 , 16, 17 ili 18 noćenja
Za ograničeni deo kapaciteta je moguće tzv. “sečenje smena” odnosno produženje boravka korišćenjem jedne cele smene i uvek isključivo polovine druge smene. Obračun takvog nestandardnog trajanja boravka vrši se sabiranjem pune cene smene koja se koristi u punom trajanju i polovine cene smene u kojoj se koristi samo polovina standardnog broja noćenja za tu smenu. Aranžmani sa nestandardnim trajanjem su prvenstveno predviđeni za goste sa sopstvenim prevozom i odobravaju se za najraniji početak letovanja od 24.juna, zaključno sa najkasnijim završetkom letovanja 23. avgusta. U slučaju da na datum početka i završetka aranžmana nestandardnog trajanja, agencija ima autobuski prevoz, isti sedoplaćuje po cenama iz tabele cena prevoza.
Maksimalan broj osoba
Maksimalan broj osoba predstavlja broj osoba koji može boraviti u određenom tipu smeštaja. Prilikom prijave se navode imena svih putnika koji će boraviti u određenom studiju ili apartmanu. Iako je cena izražena po studiju/apartmanu, ista je obračunata za tačno određen broj osoba u određenom studiju/apartmanu.
Sopstveni prevoz
Za goste koji koriste sopstveni prevoz ne postoji niti doplata niti dinarski deo aranžmana. Gosti se po dolasku u letovalište javljaju predstavniku koji ih smešta u studije/apartmane.
Autobuski prevoz
Za prevoz se koriste udobni visokopodni i spratni luksuzni turistički autobusi sa TV/VIDEO I klima uređajem. Po dolasku gostiju u letovalište, goste sačekuju predstavnici koji gostima prevoze prtljag od autobusa do ispred kuće. Transferi, do i od Novog Sada, do i od Beograda, odnosno do i od mesta priključenja autobusu na relaciji Subotica-Novi Sad-Beograd-Niš-Sitonija, mogu biti organizovani minibusom, kombijem ili putničkim automobilom, a u zavisnosti od broja putnika. Polazak je dan ranije u odnosu na prvi dan korišćenja apartmana. Mesta polaska autobusa iz svakog grada su objavljena na internet stranici. Organizator zadržava pravo promena mesta polaska o čemu će gosti biti blagovremeno obavešteni. Dva dana pred put, na internet stranici možete online dobiti informacije o broju vašeg autobusa i broju sedišta. Polazak iz Beograda je sa glavne autobuske stanice u 20:00. Agencija svojim putnicima bezbeđuje peronske karte. Okvirno vreme polaska iz ostalih mesta je navedeno u tabeli, tačno vreme polaska će biti potvrđeno pre polaska na put. Povratak iz letovališta u zavisnosti od mesta je između 17-19h po lokalnom vremenu.
Željeno sedište i dodatno sedište
Raspored sedenja je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 15 eur-a po osobi. Sa detaljnim uslovima usluge željeno sedište se možete upoznati na našoj web stranici. Za sve one koji žele više komfora i prostora tokom putovanja autobusom uvodimo i novu uslugu dodatno sedište. Za putnike koji žele garantovano dodatno sedište ovu uslugu nudimo po ceni od 50 eur-a. Ukoliko je putnik odlučio da koristi uslugu željeno sedište, pored doplate za dodatno sedište od 50 eur-a potrebno je da se i za to dodatno sedište doplati 15 eur-a za uslugu željeno sedište.
Najam studija ili apartmana
Početak boravka je najranije u 15:00h prvog dana, a završava se najkasnije u 09:30h poslednjeg dana smene/boravka. Cena uključuje troškove električne energije, tople i hladne vode, korišćenja inventara, komunalnu taksu i porez. Putnici ulaze u očišćenu i spremljenu smeštajnu jedinicu. Ukoliko higijena nije zadovoljavajuća, potrebno je kontaktirati predstavnika agencije kako bi se izvršilo ponovno čišćenje. Ukoliko primedba na higijenu bude dostavljena Organizatoru nakon povratka u Srbiju, bez kontaktiranja sa predstavnikom agencije, Organizator reklamacije tog tipa neće uzeti u razmatranje. Sastavni deo inventara je posteljina (promena jednom u toku smene) ali ne i peškiri, toalet papir, sapuni, sredstva za održavanje čistoće ili pranje posudja. U toku boravka, gosti sami iznose smeće i održavaju čistoću a u obavezi su na domaćinski odnos prema inventaru i opremi kao i na poštovanje kućnog reda. Eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, treba prijaviti domaćinu ili predstavniku i iste nadoknaditi. U određenim objektima vlasnici kuća/apartmana uzimaju jedan pasoš prilikom dolaska kao garanciju naplate eventualne štete.
Postoje kuće u kojima gosti imaju uslugu održavanja čistoće i tokom boravka i to dinamikom koja se može razlikovati od kuće do kuće. U nekim kućama je to svaki drugi dan dok je u drugim na pola smena. Čišćenje tokom boravka ne podrazumeva generalno spremanje apartmana, pranje sudova i slično, već brisanje podova i čišćenje kupatila. Kuće koje nude ovu uslugu se razlikuju i po ikonici. Pojedini standardi izgradnje i opremanja smeštajnog objekta i jedinica nisu adekvatni našim, na šta Organizator nije mogao imati uticaja. Kuhinje su, većinom, opremljene samo elementarnim inventarom za pripremanje, konzumiranje i čuvanje hrane sa time da je frižider, većinom, od 140 litara odnosno mali, a rešo najčešće sa dva grejna tela, bez rerne.
Kupatila su uvek sa tušem (sa ili bez tuš kade), sa odvodnim cevima malih profila i ponekad skromnih dimenzija. Kao i u većini delova Grčke, voda ni na Halkidikiju nije za piće. Na kvalitet, boju i izgled vode iz vodovoda vlasnici kuća ne mogu imati uticaja. Lokalni vodovod garantuje tehničku ispravnost vode za potrebe održavanja lične higijene.Dimenzije kreveta u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za klasičan krevet je 75-80 x 180-190 cm, francuski krevet je 120-155 x 180-190 cm, pomoćni, uglavnom metalni ležaj ili fotelja na rasklapanje je 70-90 x 180-190 cm. U nemogućnosti da u opisima objekata detaljno navede sve karakteristike svih smeštajnih jedinica, Organizator predlaže da korisnici usluga zatraže precizne informacije o istima, pre prijave za izabrani studio ili apartman.
Spratnost
Postoje određene kuće gde zbog toga što su izgrađene na kosom terenu ili iz drugog razloga spratnost ulaska u apartman i spratnost terase istog apartmana nisu isti. U ovakvim kućama prikazana spratnost će se odnositi na spratnost terase određene smeštajne jedinice.
Oprema
Svi studiji i apartmani imaju terasu, wc i tuš sa toplom i hladnom vodom, sto i stolice, orman, kuhinju sa frižiderom koja je opremljena prema broju osoba (tanjiri, čaše, šolje, noževi, viljuške, kašike, šerpa, tiganj, džezva za kafu). Promena posteljine je na pola smene. Domaćini kuća na dan zamene posteljine dostavljaju čistu posteljinu koju gosti sami menjuju kao što i sami održavaju higijenu apartmana tokom svog boravka. Pored standardne opreme apartmani mogu imati i odredjenu opremu koja ih izdvaja u odnosu na ostale apartmane iz ponude. U cenovnicima su pored naziva određenih kuća nalaze brojevi.
Brojevi su konkretni brojevi određenog studija ili apartmana koji se u odredjenom smislu razlikuje u odnosu na studije/ apartmane istog tipa u okviru kuće. To se možeodnositi na veličinu ili lokaciju terase, kao i na prostranost samog apartmana, zbog koje i postoji razlika u ceni u odnosu na ostale iz odredjene kuće. Molimo goste da ponesu svoje peškire, s obzirom da peškiru nisu deo standardne opreme studija/apartmana.
Povoljni paket aranžmani tokom cele sezone
Cena paket aranžmana obeležena je zvezdicom i uključuje smeštaj u studiju ili apartmanu po izboru u trajanju od 9, 10, 11 ili 12 noći i autobuski prevoz. Na prethodnoj strani u tekstu i tabeli za autobuski prevoz navedena su sva mesta garantovanog polaska. Cena istaknuta u cenovniku se odnosi na polazak iz Beograda i Novog Sada. Za polazak iz Subotice i Pančeva doplata je 10 eur-a po osobi, za ostala mesta 15 eur-a. Za polazak iz Niša cena paket aranžmana se umanjuje za 10 eur-a po osobi.
Studiji za jednu osobu
U ponudi su od 10. maja do 08. juna i od 15. septembra do 03. oktobra. Doplata za studio koji koristi samo jedna osoba iznosi 50% ukupne cene redovnih paket aranžmana obeleženih sa jednom zvezdicom.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja , Licenca OTP 66/2021 kategorija A
Voyage turistička agencija je posrednik u prodaji aranžmana.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA APARTMANSKOG SMEŠTAJA
Rezervacija se smatra konačnom prilikom uplate 40% od celokupnog iznosa aranžmana. Preostalih 60% aranžmana potrebno je uplatiti do 30 dana pre puta.
Dinamika plaćanja
1. UPLATA U CELOSTI prilikom rezervacije.
2. UPLATA NA RATE uz akontaciju od 30%. Sve rate se obračunavaju u EUR-ima, a naplaćuju u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke, na dan dospeća rate i dospevaju najkasnije do 15-og u mesecu.
– ČEKOVIMA na rate
3. UPLATA NA RAČUN – uplata na račun agencije.
Program putovanja obuhvata:
– smeštaj u odabranoj kući, na bazi najma smeštaja, za odabrani broj noćenja
– prevoz u slučaju da se radi o paket aranžmanu (cena sa zvezdicom *) ili u slučaju da je prevoz posebno doplaćen (ukoliko za određeni datum nije postojala ponuda paket aranžmana).
Program putovanja ne obuhvata:
– ekološku taksu u visini od 1.5€/danu/apartmanu.
– zdravstveno putno osiguranje, preporučujemo TRIGLAV osiguranje
– fakultativne izlete u organizaciji lokalnog partnera u Grčkoj
– ostale nepomenute troškove.
Naplata ekološke takse će biti vršena na destinaciji.
– fakultativne izlete u organizaciji lokalnog partnera u Grčkoj
– ostale nepomenute troškove
NAPLATA PROMENA NA IZVRŠENOJ PRIJAVI
Skrećemo pažnju da od ove sezone, kao i ostali organizatori, krećemo sa praksom naplate administrativnih troškova nastalih kod svake promene ugovora o putovanju. Iznos naplate promene je odredjen i iznosi 8€.
Promenom se smatra promena ugovorenog mesta boravka, datuma putovanja, prevoznog sredstva, smeštajnog objekta, smeštajne jedinice/broja putnika.