Harmony Bay Hotel 3*
MESTO:LIMASOL
LOKACIJA:U BLIZINI PLAŽE
USLUGA:NOĆENJE SA DORUČKOM
CENA OD 525€
Paket aranžmani uključuju avio kartu na redovnoj liniji Air Serbia i
nerefundabilne su u slučaju otkaza ili promene datuma putovanja.
Cene paket aranžmana su date sa avio kartom prema trenutno
raspoloživoj tarifi na direktnoj liniji Air Serbia i promenjiva
je u odnosu na dostupne tarife na letu u trenutku pravljenja rezervacije.
Deca od 0-2 godine plaćaju 30€ troškove avio prevoza.
Mesto: Limassol, KIPAR
Lokacija: U blizini plaže
Usluga: noćenje sa doručkom (doručak – švedski sto – samoposluženje).
Mogućnost doplate: polupansion (doručak/večera- švedski sto – samoposluženje / all inclusive (sve uključeno – doručak, ručak, večera – švedski sto – samoposluženje, grickalice, hladni i topli napici, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića).
Lokacija: nalazi se na obali (stepenište između), 5km od centra Limasola, 60km od aerodroma Larnaka.
Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, a la carte restoran, 2 bara, bazen, dečiji bazen, dečije igralište, parking (besplatno).
Sobe: klima uređaj (besplatno), sef (uz doplatu), SATTV, Wi-Fi (uz doplatu), mini bar (uz doplatu), kupatilo sa fenom, terasa/balkon.
Program putovanja:
1. dan Beograd – Larnaka/Kipar : Turistički aranžman započinje 2h pre prvog ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona. Svu potrebnu dokumentaciju putnik dobija u agenciji ili na dostavljenu
e-mail adresu. Putnik samostalno pristupa šalteru za predaju prtljaga, carini kao i šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putnikupreuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let.
Po sletanju na krajnju destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije
utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 16h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti). Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Na pojedinim destinacijama, moguće je da se prtljag preveze drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.
2. do pretposlednji dan: Slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.
Poslednji dan: napuštanje soba najkasnije do 09h ( ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili kasnije u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda.
Organizator putovanja poseduje Licencu br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021.
Voyage turistička agencija – subagent
Uslovi i način plaćanja:
• Cena turističkog aranžmana je izražena u eurima. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate.
• Uplata se vrši gotovinski, čekovima građana, virmanskim uplatama
• Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo aranžmana isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na putovanje.
U slučaju kašnjenja u plaćanju, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši seotkazivanje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
• Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo paket aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana.Datumi realizacije su 10., 20. ili 30. u mesecu.
U cenu paket aranžmana je uračunato:
• Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd
• Transferi aerodrom – hotel – aerodrom.
• Smeštaj u izabranom objektu na bazi ugovorene usluge po tabeli iz cenovnika
• Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 63€ za odrasle i decu preko 2 godine.
Iznos taksi je podložan promeni.
• YQ taksa – doplata za gorivo(plaćaju svi stariji od 2god) u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos takse je podložan promeni, u slučaju povećanja takse putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
• Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja.
Na nekim od datuma polaska/povratka postoji mogućnost više letova u sistemu aviokompanije Air Serbia istog dana, iz tog razloga vremena poletanja aviona u odlasku iz Beograda i povratka izLarnake su podložna promenama i biće definitivno potvrđena prilikom pravljenja rezervacije
U cenu paket aranžmana nije uračunato:
• Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
• Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
• ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA.
• Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
• Deca od 0-2 godine plaćaju 30€ troškove avio prevoza.
Bitne napomene:
• Realizacija svih programa putovanja agencije zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja po ugovorenim uslugama, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika.
Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
Svi putnici koji putuju na Kipar pre avio leta moraju posedovati ispravan Covid status.
• Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
• Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja. Osiguranje možete kupiti isključivo uz prijavljivanje za putovanje (nikako kasnije).
• ORGANIZATOR PUTOVANJA obezbedjuje predstavnika na destinaciji od momenta njhovog dolaska.Putnici koji imaju ugovoren transfer pristupaju predstavniku ili akreditovanom licu po izlasku iz carinske zone da bi realizovali svoj ugovoreni transfer. Transfer se može obaviti odvojenim prevoznim sredstvima shodno izabranim hotelima a moze se obaviti individualno putničkim vozilom (taksi ili sl.),
putničkim kombijem ili autobusom. Vrsta vozila zavisi od broja putnika na transferu. Po dolasku u hotel predstavnik će ostaviti poruku za gosta na recepciji sa neophodnim informacijama kao i o planiranom vremenu obilaska kako bi gost dobio više informacija o destinaciji.
Predstavnik na destinaciji ne mora biti prisutan na transferu u istom vozilu sa gostima.
• Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i svih drugih propisa. Putni dokument mora biti važeći minimum 6 meseci od datuma završetka putovanja
• Pogodnosti koje je putnik ostvario u redovnom saobraćaju nisu primenljive na čarter saobraćaj
• Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
• Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
• Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.
• Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
• Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno,ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, i ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
• Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja rezervacije, u roku od 48h klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
• Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da na putovanje ne nosite nepotrebne vrednosti, da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
• Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
• Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta. i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. (Putniku sa neispravnim imenom i prezimenom može biti obustavljena prijava za let). Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka,organizator putovanja ne preuzima odgovorn već već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
• Ulazak u sobe je zvanično posle 15h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.
Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 11h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
• Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. Pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl. što se može odraziti na komfor putnika).
• Opis All incl usluge ,molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili .
• Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode,šljunak u vodi i sl).
• Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi. Ni Agencija ni vodič ne mogu uticati na utišavanje buke drugih privrednih objekata
• Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom, ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva
.• U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapacitetahotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabinaili kada i sl.).
• Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima,obično večera). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
• Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak topple vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
• Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
• U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
• Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom považećem cenovniku na taj dan.
Organizator putovanja poseduje Licencu br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima
bankarsku garanciju broj 105060000000930557 od 21.12.2022. zaključenu sa ugovaračem bankarske garancije putovanja „AIK BANKA“ AD, Beograd. Ugovor o garanciji putovanja i saglasnosti za izdavanje bankarske garancije putovanja je broj 067/2022 od 15.12.2022 zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA” Beograd